17 Ağustos 2010

SEMİZOTLU Pirinc pilavi

Semiz otlu pirinc pilavi malzeme
  • 4-6 yprak nane
  • yarim sap maydanoz
  • semiz ozu
  • 2 yemek kasik tere yag
  • tuz
  • 1,5 bardak basmati pirinc
  • 3-4 damla limon suyu

hazirlanisi

  • Pirinci nisastasi giden deyince yikayin.
  • maydanoz ,Nane ve Semiz otunu yikayip dograyin
  • Tencereye tere yagi katip icine otlarinizi ve tuzunuzu katin.
  • Suyu nu süzdürüp pirincinizide ekleyin.
  • Limon suyunu ve 2 bardak suyunu ekleyip kisik ateste üzerini kapatip pisirin.
  • Ocagin altini kapatinca yaklasik 15 dakika pilaviniz dinlensin servise hazir.

14 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Gülcancığım çok değişikmiş canım elelrine sağlık...

fuat gencal dedi ki...

Gülcan hanım, Ellerinize sağlık. Çok şık bir sunum leziz ve iştah açıcı görüntü.
Saygılarımla.

Fatoş Öztürk dedi ki...

Günaydın canım ellerine sağlık.Öptüm...

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canımm bu pilav çok değişikmişş...
semiz otu ve pilavv hımmmm aslında yemeğine de piinç koyuyoruz ayy çok güzell:))

sarımutfak-hande dedi ki...

çok iştah açıcı görünüyor ellerine sağlık canım

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık çok değişik bir pilav olmuş.Bereketli iftarlar
öpüyorum...

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ellerine sağlık pilavda tane tane olmuş

paşakızı mutfakta dedi ki...

Canım ellerine sağlık nefis görübnüyor.Tdını çok merak ettim.Sevgiler bıraktım..

mintinin dünyası dedi ki...

canım arkadaşım ellerine sağlık.semizotunu çok severim.eminim çok lezzetli olmuştur...

mirela dedi ki...

Yamyyyy,yammm,simplu si gustos.O zi placuta!

emelce yemek dedi ki...

burda semizotunu nerden buldun ben ancak turkiyede yiyebiliyorum eline saglik

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

ellerinize saglik guzel bi pilav olmu
semiz otunu cok severim burda bulmak mumkun olmuyo malesef :(

Unknown dedi ki...

Selam ben de bu yil ilk kez ablamin bahcesine türkiyeden tohumunu getirip ekdik .Gercekten cok güzel ve lezletli .Sadece sorun tüm bahceyi kisa sürede semiz otu kapladi .Önümüzde ki yil sadece kücük bir kismina ekeceyiz .Almancasi portalak semiz otunun cok sifali bir salata türlerinden sevgiler Gülcandan .

Adsız dedi ki...

bilinen tatların bir ara gelmesiyle değişik bir pilav olmuş ellerine sağlık..