4 Aralık 2011

cennet elmasindan nefis bir kek tarifi




 











malzemeler
  • 125 gram margarin
  • 125 gram toz seker
  • 3 tane yumurta
  • ceyrek limon suyu
  • 210 gram un
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 tane vanilya sekeri
  • 3 yemek kasik süt
üzeri icin malzeme
  • 3-4 tane cennet elmasi (cennet hurmasi ,kaki)
  • cekilmis badem
hazirlanisi
  • Margarin ve sekeri birlikte cirpin .
  • Süt ve yumurtayi ekleyip devam cirpin .
  • Vanilya sekeri,kabartma tozu ve unu üzerine elek ile eleyin .
  • Limon suyunuda katip cirpin.
  • Ben bor cam kullandim .
  • Kalibinizin tabanini yaglayip  1 avuc cekilmis badem dökün.
  • Cennet elmalarini kabuklarini soyup ince ,ince dilimleyip siralayin .
  • Bademinizden cennet elmesinin üzerinde döküp önceden isitilmis 175 derecede pisirin.
  • Bu tarifi elma ,visne ,mandalina gibi diyer meyvalar ile hazirlaya bilirsiniz cok güzel bir tarif .
  • Afiyetler olsun.

20 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Ellerine saglik gulcancigim
Buda farklı yorumlanmış bir tarif olmuş
Herkese afiyetler olsun
Güzel bir hafta diliyorum canım.
Sevgiler

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik Gülcanim... Öpüyorum en kocamanindan....::))

Swotpisces dedi ki...

müthiş görünüyor, elinize sağlık... :)

İnci Yemek dedi ki...

Gülcan'cığım seninle pişti olmuşuz:))enfes gözüküyor canım kek'in ellerine sağlık.
mutlu haftalar dilerim canım,öperim seni...

yeşim dedi ki...

ellerine sağlık canım nefis görünüyor.aşure günün mübarek olsun.hayılı huzurlu bir hafta diliyorum.sevgiler.

Erguvan Vakti dedi ki...

Bol lezzetli bir kek,ellerine sağlık,iyi haftalar.

Gülcan dedi ki...

harika görünüyor ellerinize sağlık çok öptüm.

zeymurancafe dedi ki...

canım her zamankı gıbı harıka gorunuyor ellerıne sağlık,sevgiler..

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

görüntü süper ellerin dert görmesin Rabbim cennet elmasını cennetindede yemeyi nasip etsin gülcanım:))

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canım nefis görünüyor sahiden:)
sevgiler..
mutlu haftalar:)

Birsel ve İrem dedi ki...

Harika görünüyor, ellerinize sağlık. Ben de Cennet hurması ile yapabileceğim bir tarif arıyordum, güzel fikir:)) Afiyet olsun.
Sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

harika !! tadi da bi o kadar lezzetlidir eminim, ellerine saglik canim

Unknown dedi ki...

çok değişik ellerine sağlık canım. ama bugünlük tatlılar benden aşure yaptım çünkü:))

Aycan dedi ki...

o Tepsiden ben de istiyorum.Ne kada nefis görnüyor öyle.Ellerine sağlık canım.

sevil şahin dedi ki...

Gülcan canım ellerine sağlık tatlım farklı güzel bir kek olmuş hepinize afiyet bal olsun
sevgiler

birincisin dedi ki...

ellerine sağlık enfes bir görüntü..aşure gününüz mübarek olsun sevgiler:)

lezzetli tatlar dedi ki...

Negüzel bir kek olmuş ellerine sağlık gülcan hanımcığım.
sevgiler

mutfagabuyrun dedi ki...

yeterki elmalı olsun canım.harika bir kek.ellerine sağlık.sevgiler.

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

gerçekden görüntüsü harika:) tadı damağıma geldi sanki ellerine sağlık...

sare dedi ki...

Gülcancım, ne kadar güzel olmuş. Hurmayı çok severim, mevsimi bitene kadar evimizden eksik olmaz. Sevgili NuNu da hurmalı bir kek yapmış şimdi de sizde görüyorum, bayağı özendim.
Ellerinize sağlık.
Sevgiler.