12 Eylül 2012

KABAK TATLISI



malzemeler

  • yarim bal kabagi yaklasik 2,5 kilo 
  • 4 su bardak toz seker
  • 2 su bardak su
  • üzerine ceviz
hazirlanisi
  • Kabak cok yüyüktü yarisini kullandim.
  • Aksamdan yikayip dilimledim .
  • Tencereye siralayip sekeri  ve kaynar iki bardak suyu ilave edin .
  • Tencerenin kapagini kapatin 4-5 sat dinlensin .
  • Orta hateste yavas yavas pisirin .
  • Tatliniz soguyunca servis yapin.
  • Üzerine ceviz ile servis yapin .
  • Suyunuda serbet niyetine icin afiyetler olsun.

17 yorum:

Adsız dedi ki...

muhteşem görünüyor ellerinize sağlık:)

seherinörgüleri dedi ki...

nefis olsada yesek,ellerine saglik.

fuat gencal dedi ki...

Ellerinize sağlık. Ne kadar da güzel görünüyor. Çok leziz ve iştah açıcı.

Saygılar..

Deniz dedi ki...

Dün düşünmüştüm şöyle koca bir kabağım olsa da biraz tatlı yapsam, biraz püre yapsam diye.
Çok güzel görünüyor, ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Canim cekti vallahi Gülcancigim, simdi ben sabah sabah nereden bulacagim kabagi..::( Sevgilerimle cok öptüm..:)

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

gülcancım bu kabağın değerini bir bilsek e vitamini deposu yaşlanmayı geçiktirir kırışıkları açar daha neler neler.
ellerine sağlık aldım.

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık bayılırım olsada yesem sevgiler.

Asiye VURAN dedi ki...

bayılırım kabak tatlısına ellerinize sağlık sevgiler

Agenda di Nico dedi ki...

İyi .. ben kabak gibi!

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canım...
sevgiler..

*mehtap dedi ki...

bence de,nefis olmuş ,eline sağlık...

sare dedi ki...

Gülcancım, nefis görünüyor. Ellerine sağlık.
Daha biz kabak tatlısı yapmaya başlamadık ama fotosunu görünce özlediğimi fark ettim.
Sevgiler.

Mutfak Dili dedi ki...

Amanin lokum gibi olmuslar masallah,
Eline saglik olsun canim.
Ah bu cam onumde engel olmasa uzanip alirdim bri de cay koydum mu of of..
Hayirli gunler canim
Sevgiler..

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Encok sevdigim tatli:))) Olsa idi vede yese idim..

Tarif diyarı dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım çok severim ben üzerine servis ederken tahinde gezdiriyorum :)olsada yesek

sevimin sayfasi dedi ki...

günde bes ogun yiyebilirim... cok seviyorum cooook.....
ellerine saglik agzimin suyu akti....

Penelope dedi ki...

Guten Morgen, ist wirklich interessante variante :-)